divendres, 14 de maig del 2010

PSICÒLEGS

Després de fer unes quantes entrevistes a diferents psicòlegs, hem pogut arribar a la conclusió que tot i especialitzar-se en diferents tipus de psicològia, gairebé tots han d'establir la mateixa feina.

PER EXEMPLE:
Una persona que hagi estudiat piscopedagogia i llavors vulgui entrar a treballar amb una escola/institut... la generalitat no mirarà el tipus de psicològia que hagi estudit sinó tan sols el fet de que ho hagi fet.

Per tant, això demostra que l'especialitat poques vegades és important per exercir de psicòleg.


Una altre cosa important, és que els psicòlegs que no estan especialitzats concretament en psicologia " a seques" , no saben res sobre la grafologia, tot i que la grafologia actualment a avançat molt i és una manera com d'altres important per saber una mica més profundament el caràcter d'una persona.  Seria interessant que els nous psicòlegs que surtin al públic en itnguessin ni que fós una mica de conexensa.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada