dilluns, 24 de maig del 2010

EL CARÀCTER

Moltes vegades ens trobem en situacions i/o diferents moments de la vida, en els quals ens preguntem perquè una persona té aquest o aquell altre caràcter, perquè no canvia de caràcter...però quantes vegades una persona s'ha preguntat que és realment "EL CARÀCTER"?

El caràcter és allò que ens defineix com a persones i ens diferencia dels altres. Són caràcters psíquics. També és allò que ens fa ser únics al llarg de les nostres vides. El caràcter es va desenvolupant a mida que vas creixent, però segons diferents estudis s'ha arribat a la conclusió de que el caràcter d'una persona bé donats desde que es neix i a mida que vas creixent es va "Moldejant". És important no diferenciar el caràcter amb la imatge. El caràcter és la forma de ser d'una persona i la imatge és el què es projecta davant dels altres. El caràcter va molt lligat amb els diferents temperaments.


 http://www.youtube.com/watch?v=wnB_1TBZFSc

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada