dimarts, 13 d’abril del 2010

La grafologia

Un dels punts que estem treballant molt a fons és la "grafologia".
La grafologia consisteix en l'estudi de l'escriptura de les persones. Aquesta, revel.la la personalitat, l'activitat, la intel.ligència i el temperament humà.
La grafologia s'estudia a partir de: la mida de la lletra, els marges del paper, la inclinació, el color, la força del traç, l'interliniat...
No sempre, tot el què surti com a resultat en l'estudi de l'escriptura de les persones té que seguir al peu de la lletra el caràcter d'aquests, tot i que normalment si que els resultats són veritatius.
 

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada