EL TEMPERAMENT
(El temperament dels homes i de les dones té classificacions diferents, ja que els homes es classifiquen segons si són colèric, flemàtics, melancòlics o colèrics, i el de les dones es classifiquen segons si la seva cara es pot posar dintre un triangle, un quadrat, un rombre, un hexàgon, etc.)
El temperament és la naturalesa general de la personalitat d'un individu.
Hi ha quatre tipus de temperaments :
- Temperament sanguini.
- Temperament flemàtic.
- Temperament melancoliós.
- Temperament colèric.
Es basa en un sistema nerviós ràpid i equilibrat que es caracteritza per posseir una alta sensibilitat, un baix nivell d'activitat i fixació de la concentració i una moderada reactivitat al mitjà.
És una persona càlida i vivaç. Comunicatiu i receptiu per naturalesa. És considerat com una persona molt extrovertida. Sent veritablement les alegries i tristeses.
Tendeix a prendre decisions basant-se en els sentiments més que en la reflexió.
- Característiques
Tendeix a prendre decisions basant-se en els sentiments més que en la reflexió. És tan comunicatiu que, és considerat un superextrovertit.
Té una capacitat insòlita per gaudir i en general contagia a els altres el seu esperit que és amant de la diversió.
http://www.youtube.com/watch?v=-a4tJdDtw_4&feature=related
-Per molt que dues persones tinguin el mateix temperament, mai podran ser dues persones idèntiques ja que cada ésser adapta el caràcter d'una manera diferent.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada